Nowy manekin! I dwie nowe realizacje :)

Przedstawiam Wam mojego nowego manekina. Składa się on ze sztalugi malarskiej, poduszki 40x40 oraz dwóch motków wełny 100%, farbowanej chemicznie, służących za cycki :D

A przy okazji.. 2 nowe realizacje ;) W sumie trzy, jeśli liczyć giezło. Suknia spodnia z krótkim rękawem i wierzchnia (cottehardie) bez podszewki. Zapinana na guziczki typu 01 (link).

W sklepie (link) mam już pełną ofertę wraz z cennikiem, więc zapraszam serdecznie :) Nie mam jeszcze zdjęć wszystkich rzeczy jakie mam na stronie, ale w zamian zrobiłam na razie szkice, jak ów ciuszek miałby wyglądać. Do tego umieszczę też parę źródeł, kiedy tylko dostanę płytę z ikonografią od szanownej Maliny.
Moje zbiory niestety w całości przepadły... (Pamiętajcie, dysk przenośny nie może upaść w trakcie pracy... -_-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz